16 124 818 książek w 175 językach
Jednak się nie przyda? Nic nie szkodzi! U nas możesz zwrócić towar do 30 dni
Bon prezentowy to zawsze dobry pomysł. Obdarowany może za bon prezentowy wybrać cokolwiek z naszej oferty.
30 dni na zwrot towaru
W tej szostej i najbardziej oczekiwanej opowiesci autor bestsellerow z listy "New York Timesa", Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczescia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model dzialania, ktory pozwala na uzyskanie satysfakcji z kazdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesujaca opowiesc o Brianie Baileyu, przedwczesnie emerytowanym menedzerze, ktory poszukuje sensu w swojej karierze i zyciu. Poprzez serie zaskakujacych wydarzen z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtad pod okienko obslugi zmotoryzowanych we wloskiej restauracji. Dzieki tym doswiadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczescia i frustracji w pracy i narzedzia pozwalajace je pokonac. Probujac przekonac bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywujac kierowce w pizzerii do lepszego traktowania klientow, Brian musi stawic czola roznym aspektom wlasnej osobowosci oraz osobowosci innych ludzi, ktore sprawiaja, ze brak poczucia szczescia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez wzgledu na to, czy jestes kierownikiem, ktory chce zapewnic firmie kulturowa przewage konkurencyjna, menedzerem probujacym zaangazowac i zmotywowac swoich pracownikow, czy tez pracownikiem poszukujacym spelnienia w pracy, niniejsza ksiazka zapewni natychmiastowa ulge - i nadzieje. OPINIE Ksiazka, ktora czyta sie z wypiekami na twarzy i ktora ujawnia tajemnice satysfakcji z pracy. Niewazne, czy zarzadzasz szescioma, czy szescdziesiecioma ludzmi - ta ksiazka to lektura obowiazkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie ksiazek na temat angazowania i inspirowania pracownikow Lencioni rzuca nam prawdziwe kolo ratunkowe. Jego ksiazka jest wspanialym dzielem, ktore polecam liderom i wszystkim, ktorzy probuja wprowadzic do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor dzialu szkolen w General Mills, Inc. Lencioni uczy wszystkich przywodcow tego swiata techniki, ktora zapewnia niezwykla lojalnosc i wyniki. Ta prosta ksiazka moze zmienic naprawde wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam te madra i wnikliwa ksiazke! Przypomina ona kierownikowi, kazdemu kierownikowi na kazdym poziomie, dlaczego w ogole zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation