Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Principles of Marketing for a Digital Age

Język AngielskiAngielski
E-book Adobe ePub
E-book Principles of Marketing for a Digital Age Tracy L. Tuten
Kod Libristo: 42333156
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, listopad 2022
Winner of the TAA 2021 Most Promising New Textbook award!This award-winning textbook introduces you... Cały opis
? points 151 b
257.76
Dostępna Produkt cyfrowy - wysyłamy od razu


Mogłoby Cię także zainteresować


Winner of the TAA 2021 Most Promising New Textbook award!This award-winning textbook introduces you to all the essential concepts and tools for marketing in a digital age.The new second edition retains a strong focus on digital and social media marketing, and has been updated to include cutting-edge coverage on the implications of Covid-19 on consumer behavior. Greater emphasis has been placed on sustainability, diversity and inclusion, providing you with the skills you will need to become an ethical and socially-minded marketer.The new edition also includes:Over 30 case studies from global companies, including Netflix, Amazon, Zara, Tony's Chocolonely, Nissan, and AirbnbA revamped 'Sustainability Spotlight' feature in every chapter that aligns with the UN's Principles for Responsible Management Education (PRME) initiativeA wide range of critical thinking questions that encourage you to reflect on real-world examples and scenarios.This textbook is your essential guide to marketing as part of an introductory marketing course at college or university.Principles of Management for a Digital Ageis accompanied by online resources for instructors, including PowerPoints, a testbank, selected content from SAGE Business Cases and a teaching guide containing lecture objectives, chapter outlines, activities and discussion questions. Students can access additional video content and further reading for each chapter.Tracy L. Tutenis a professor of marketing at Sofia University, USA.

Informacje o książce

Pełna nazwa Principles of Marketing for a Digital Age
Język Angielski
Oprawa E-book - Adobe ePub
Data wydania 2022
Liczba stron 496
EAN 9781529785555
Kod Libristo 42333156
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo