Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

21st Century Management

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka 21st Century Management Mats Lindgren
Kod Libristo: 01199441
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, październik 2012
In this fascinating new book, Mats Lindgren explores the changing business landscape of the 21st cen... Cały opis
? points 154 b
262.97
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Slight Edge Jeff Olson / Twarda
common.buy 72.55
TOP
Eat That Frog! Brian Tracy / Miękka
common.buy 66.14
TOP
Chit Chat 2 AB CZ Paul Shipton / Książka
common.buy 48.80
TOP
The Power of Full Engagement Jim Loehr / Miękka
common.buy 63.03
What's Your Problem? Thomas Wedell-Wedellsborg / Miękka
common.buy 116.45
G is for Gumshoe Sue Grafton / Miękka
common.buy 47.09
Oxford Shift Veronica Stallwood / Miękka
common.buy 47.09
The Turning Point Fritjof Capra / Miękka
common.buy 74.66
Educational Management Tony Bush / Twarda
common.buy 577.47
Hadrian James Morwood / Miękka
common.buy 187.91
Education in the 21st Century Amanda Berry / Miękka
common.buy 617.26

In this fascinating new book, Mats Lindgren explores the changing business landscape of the 21st century and what it means for organizations. The key message is that we're facing a global paradigm shift driven by globalization, big data, the super-smart computer, transparency and environmental constraints. From a general business and management point, the most important aspect of that shift is the transition from an industry and service economy towards a thought-driven economy, where efficient production plants are replaced by thought cells, and thought productivity as generators of wealth. Ideas, concepts and contacts are the equivalents to natural resources, capital and manpower. The winners in the thought economy are companies producing the most breath-taking concepts or the highest amount of 'Aha!s' per hour. Based on extensive management research, this book explains the key corporate performance drivers in the thought economy in detail and provides concrete guidelines and checklists on how to build a futureproof and high-performing organization. The conclusions are summarized in a new model for how to think about and handle the new business landscape and how companies can transform themselves into thought cells and thought-nets. In doing so, a set of managerial and leadership skills need to be applied. And it all ends up with making the organization and its customers dance.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo