Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000 Beth Chippindall
Kod Libristo: 06836543
Wydawnictwo VDM Verlag, wrzesień 2010
School design has recently attracted some of the biggest names in Architecture. These new designs ar... Cały opis
? points 137 b
234.37
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Die schönsten Märchen, 12 Audio-CDs Jacob Grimm / CD Audio
common.buy 87.62
Zellulare Systeme Gerhard Wunsch / Miękka
common.buy 332.10
English Churches Explained Trevor Yorke / Miękka
common.buy 52.01
Zapowiedź
Continuing Trends / Miękka
common.buy 145.74
Jones Men Vern E. Smith / Miękka
common.buy 78.22
Automobilrecycling Reinhard Leithner / Miękka
common.buy 332.10

School design has recently attracted some of the biggest names in Architecture. These new designs are unlike anything seen before, they are one off's, unique to their site, there is no format. However, they still consist of the mundane necessities of a school - classrooms, canteen, assembly hall, etc. So why are these new designs attractive to the user? How do these buildings compare with the schools in use, which mainly date back to the post war era of design? These questions will be answered by looking at the differences between the mass of existing school buildings and this new wave of school designs. There are two design case studies, which were created in two difference eras; one is a post war 1950's school located in suburban Bristol, and the other is a new modern primary located in central London. My analysis will include the cultural theory of semiotics. I consider the impacts of two different design movements, modernism and post-modernism, and the cultural climate at the times that both of these buildings were designed.

Informacje o książce

Pełna nazwa semiological analysis of Educational design in Britain, 1950-2000
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 68
EAN 9783639294767
ISBN 3639294769
Kod Libristo 06836543
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 113
Wymiary 152 x 229 x 4

Kategoria

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo