Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

A study on styles and contents of messages in contemporary advertising

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka A study on styles and contents of messages in contemporary advertising Dibakar Pal
Kod Libristo: 15483002
Wydawnictwo Scholars Press, listopad 2015
That messages for advertisement change with the changes of time, is a known fact. Even at a particul... Cały opis
? points 104 b
175.88
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


That messages for advertisement change with the changes of time, is a known fact. Even at a particular point of time two messages of the same product may not be equally effective. It is reflected in the fact that two identical products of two different marketers are not able to attract equal number of prospective buyers. One of the probable reasons of this difference may be attributed to the difference in the messages carried by the respective advertisements of the products. So role of styles and contents of messages can never be overstated or dismissed. Thus the objective of this study is to identify suitable messages for a selected group of products and their users/consumers.

Informacje o książce

Pełna nazwa A study on styles and contents of messages in contemporary advertising
Autor Dibakar Pal
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 72
EAN 9783659844072
Kod Libristo 15483002
Wydawnictwo Scholars Press
Waga 125
Wymiary 150 x 220 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo