Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011

Książka ((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011 Kai Bronner
Kod Libristo: 12699991
Wydawnictwo Nomos Verlagsges.MBH + Co, kwiecień 2011
Nachdem sich die Audio Branding Academy 2009 mit ihrem ersten internationalen Audio Branding Congres... Cały opis
? points 126 b
214.46
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Troy: Fall Of Kings David Gemmell / Miękka
common.buy 69.84
Martha Stewart's Cakes Editors Of Martha Stewart Living / Miękka
common.buy 85.18
Sweet Vegan Nicole Maree / Miękka
common.buy 71.05
Splat the Cat and the Late Library Book Cari Meister / Miękka
common.buy 24.94
The Callback Maddie Ziegler / Miękka
common.buy 35.37
Vagus Nerve Stimulation Martin Frasch / Twarda
common.buy 1 030.17
Embodied Icon Warren T. Woodfin / Twarda
common.buy 762.08
Village of Stepanchikovo Fyodor Dostoyevsky / Adobe ePub
common.buy 51.10
Field Artillery Part 2 (Army Lineage Series) Janice E. McKenney / Miękka
common.buy 254.25
Gender Bias Prevention Book Montana Katz / Miękka
common.buy 358.79
Mary Vladimir Nabokov / Digital
common.buy 50.70

Nachdem sich die Audio Branding Academy 2009 mit ihrem ersten internationalen Audio Branding Congress Gehör verschaffte, präsentierte sie 2010 den zweiten Audio Branding Congress unter dem Motto Driven by Sound. Die Veranstaltung bot in über 15 Vorträgen Einblicke in die strategische, akustische Ausgestaltung von Marken und Produkten. Internationale Sound- und Markenexperten sowie Wissenschaftler präsentierten ihre Ergebnisse. Dieses Jahrbuch beinhaltet den Tagungsband zum Kongress. Vorgestellt werden Fallstudien über CNN International, Siemens, die Stadt Amsterdam, DATEV und Unimed Rio (eine brasilianische Krankenversicherung). Es beinhaltet Artikel zu multisensorischem Design, über die Klangwelten der Fahrzeuge der Zukunft, wissenschaftliche Beiträge zu Audio Branding Themen sowie die Dokumentation einer internationalen Branchenstudie. Ein internationales Verzeichnis von Audio Branding Anbietern ergänzt die Beiträge. Unter den Autoren sind anerkannte Experten wie Prof. Dr. Charles Spence (University of Oxford), Prof. Dr. Thorsten Teichert (Universität Hamburg), Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg (HHL - Leipzig Graduate School of Management), Jürgen Barthel (Siemens), Dr. Nick Zacharov (DELTA SenseLab, Dänemark), Dr. Gianpaolo D'Amico (Universität von Florenz).

Informacje o książce

Pełna nazwa ((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 275
EAN 9783832964757
ISBN 3832964754
Kod Libristo 12699991
Waga 368
Wymiary 151 x 210 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo