Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis Phillip Weber
Kod Libristo: 01631501
Wydawnictwo Grin Verlag, sierpień 2010
This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a ge... Cały opis
? points 44 b
74.29
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tesařské spoje Manfred Gerner / Miękka
common.buy 47.26
Sankarea Vol. 4 Mitsuru Hattori / Miękka
common.buy 40.28
Why I Hate Abercrombie & Fitch Dwight A. McBride / Miękka
common.buy 154.67
Jerome Robbins Deborah Jowitt / Miękka
common.buy 139.31
Leveraging the Universe Mike Dooley / Miękka
common.buy 61.02

This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a general overview of the situation of the company. It looks at internal and external factors using marketing tools like PEST- or SWOT-analysis. Because of the better data situation it focuses on the US market.§General Information§Abercrombie & Fitch Co. (A&F) is a stock exchange listed clothes company. In its 1,125 shops it sells high quality casual clothes, personal care items and accessories for men, women and kids. It consists of the brands Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister and RUEHL. Its headquarter is located in Albany Ohio (USA) since 2001.(Abercrombie & Fitch, 2009).§In 1892 David Abercrombie opened a shop called Abercrombie & Co which§specialized in camping equipment. In 1904 Ezra Fitch joined the company and the name was changed to Abercrombie & Fitch (Pitzke1, 2007).§With a change in the management in 1992 Abercrombie & Fitch repositioned itself in the market shifting its main focus on young and casual lifestyle fashion with the main target group being 18 to 22 year-old college students, male and female.§With the brand Abercrombie launched in 1998 the Company extended its business and tried to reach boys and girls between seven and fourteen.

Informacje o książce

Pełna nazwa Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 28
EAN 9783640582846
ISBN 3640582845
Kod Libristo 01631501
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 45
Wymiary 140 x 216 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo