Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Absatzsysteme fur Mass Customization

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Absatzsysteme fur Mass Customization Stephan Jäger
Kod Libristo: 06974709
Wydawnictwo Deutscher Universitats-Verlag, kwiecień 2004
Mass Customization zielt auf die Erstellung individualisierter Produkte und Leistungen mit der Effiz... Cały opis
? points 222 b
378.10
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Ceramica Artistica Cecilia Achilles / Miękka
common.buy 141.22
World Around Them Jason Illari / Miękka
common.buy 49.36
British Monarchy George Bickham / Miękka
common.buy 94.34
Supply-Side Agenda for Germany Gerhard Fels / Miękka
common.buy 331.82
Funny Thing Happened on My Way to Freedom Desi Sanchez / Miękka
common.buy 65.76
Milton / Twarda
common.buy 3 424.84
Governance of Schooling / Miękka
common.buy 337.42
Islam and Christian Theology James Windrow Sweetman / Twarda
common.buy 370.50
Romanization of Central Spain Leonard A. Curchin / Miękka
common.buy 337.62
Marks First Lessons in Geometry Bernhard Marks / Twarda
common.buy 160.11
Thought Genesis David M Sternberg / Miękka
common.buy 49.06
Self-Determination and Transition Planning Karrie A (University of Illinois at Urbana-Champaign University of Kansas University of Kansas University of Kansas University of Kansas University of / Miękka
common.buy 147.71

Mass Customization zielt auf die Erstellung individualisierter Produkte und Leistungen mit der Effizienz einer vergleichbaren Massenproduktion und bietet damit eine Basis für den Aufbau dauerhafter, profitabler Kundenbeziehungen.§Ausgehend von den Potenzialen der Mass Customization analysiert Stephan Jäger verschiedene Absatzsystemtypen hinsichtlich ihrer ökonomischen Eignung in einem Mass Customization-Konzept. Anhand von "Economies of integration" und "Economies of interaction" charakterisiert und beurteilt er die Absatzsystemtypen für Mass Customization unter dem Aspekt der Kundenintegration und -interaktion. Hierbei legt er besonderen Wert auf die Rolle von Intermediären. Anhand von Lebensmittelprodukten, klassischen Standardgütern, wird die massenhafte Individualisierung detailliert untersucht und es werden zahlreiche Ansätze zur Individualisierung aufgezeigt.

Informacje o książce

Pełna nazwa Absatzsysteme fur Mass Customization
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2004
Liczba stron 371
EAN 9783824480531
ISBN 3824480530
Kod Libristo 06974709
Waga 476
Wymiary 148 x 210 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo