Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Account Management Key- Strategic- and Global Account Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Account Management Key- Strategic- and Global Account Management Heinz Willand
Kod Libristo: 06815056
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., lipiec 2008
The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Acco... Cały opis
? points 199 b
338.64
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Naučte se investovat Daniel Gladiš / Miękka
common.buy 36.53
TOP
Key Account Management Peter Cheverton / Miękka
common.buy 241.54
Key Account Management - The Definitive Guide 3e Malcolm McDonald / Miękka
common.buy 226.22
Key Account Management Rolf Bickelmann / Miękka
common.buy 285.88
Air Pollution Modeling and Its Application XII Sven-Erik Gryning / Miękka
common.buy 1 028.94
Successful Key Account Management In A Week Grant Stewart / Miękka
common.buy 51.54
Account Management - Sales 12.5 Ken Langdon / Miękka
common.buy 75.27

The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Account management (Key-, Strategic- and Global) literature, which is the basic knowledge for companies who have or planning to establish an account management system. It give an understanding of important subjects for account management such as top management support, the account manager, the account teams and the buyer/seller relationship. §§The second one a survey within the telecom supplier market in Germany, because of a wide implementation of account management. The survey recognize and discuss important issues and provide a broadly defined information requirements structure. §§The third one focuses on interviews conducted within the test and measurement equipment manufacturer market in Germany and identifies the kind of information requirements that are perceived to increase the competitive advantage. Recommendations given for information requirements in such a way that companies can build their account management information system on the ground of the given recommendations. §§A book for every company, top manager, account manager and account management team members.

Informacje o książce

Pełna nazwa Account Management Key- Strategic- and Global Account Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 176
EAN 9783639056068
ISBN 363905606X
Kod Libristo 06815056
Waga 245
Wymiary 152 x 229 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo