Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Accounting for Tastes

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Accounting for Tastes Gary S. Becker
Kod Libristo: 04636228
Wydawnictwo Harvard University Press, marzec 1998
Economists generally accept as a given the old adage that there is no accounting for tastes. The aut... Cały opis
? points 119 b
202.01
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 15 Koyoharu Gotouge / Miękka
common.buy 37.08
TOP
My Story Marilyn Monroe / Twarda
common.buy 107.58
TOP
Naked Economics Charles (Dartmouth College) Wheelan / Miękka
common.buy 65.60
By Myself and Then Some Lauren Bacall / Miękka
common.buy 60.51
Bleach, Vol. 29 Tite Kubo / Miękka
common.buy 29.90
Econometric Analysis of Cross Section and Panel Data Jeffrey M Wooldridge / Twarda
common.buy 682.91
Economics of Discrimination Gary S. Becker / Miękka
common.buy 132.41
Conversation with Gary S. Becker DVD Liberty Fund / Digital
common.buy 94.32
A Good Hardy Alpha Sudoku Vol. 3 Erin Hund / Miękka
common.buy 40.47
Feminism and the Legacy of Revolution Karen Kampwirth / Miękka
common.buy 176.58
Displaying Modal Logic Heinrich Wansing / Miękka
common.buy 747.33
Chris Ofili Judith Nesbitt / Miękka
common.buy 180.77
Chambers Chilly Gonzales / CD Audio
common.buy 86.84

Economists generally accept as a given the old adage that there is no accounting for tastes. The author of this text disagrees, and confronts the problem of preferences and values: how they are formed and how they affect our behaviour. He argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks: personal and social. He then applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits. This method illuminates many other realms of social life previously considered off-limits by economists.

Informacje o książce

Pełna nazwa Accounting for Tastes
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1998
Liczba stron 292
EAN 9780674543577
ISBN 0674543572
Kod Libristo 04636228
Waga 349
Wymiary 151 x 227 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo