Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Action-Based Quality Management

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Action-Based Quality Management Marta Peris-Ortiz
Kod Libristo: 02581562
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, lipiec 2014
Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplin... Cały opis
? points 304 b
516.18
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Biotechnics/Wastewater P. Ghosh / Miękka
common.buy 261.68
Olive's Ocean Kevin Henkes / Miękka
common.buy 38.09
Vvedenie V Mekhaniku Deformiruemogo Tverdogo Tela Alibay Iskakbaev / Miękka
common.buy 423.34
Organic geochemistry of natural waters E.M. Thurman / Miękka
common.buy 516.18
Orgasmology Annamarie Jagose / Twarda
common.buy 472.10
Analysis of Fiber Optics Loss Parameters C. M. Jadhao / Miękka
common.buy 175.91

Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplinary perspective on the effect of total quality management on business and innovation strategies. The principles of Total Quality Management (TQM) have been widely researched and analyzed as an essential tool for businesses to compete in a globalized economy. This book presents the latest research on the applications of TQM across different functions such as customer service, human resources management, and cost control. It demonstrates how the utilization of TQM tools, such as the SERVQUAL model, Eco-Management and Audit Scheme (EMAS), High Involvement Practices (HIWP), and the EFQM excellence model, impacts a firm s performance, enhances productivity and innovation, and reduces cost, thereby allowing them to compete more effectively in the global market. Building on the extensive literature on the relationship between TQM and business performance, the authors argue that quality acts as a powerful competitive tool that companies should embrace in their corporate strategy. By promoting activities that result in greater efficiency, improved control and management of the organization (internal quality), firms can achieve significant improvement in customer satisfaction, employee satisfaction, social impact and business results (external quality) and exceed expectations in these areas. §

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo