Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Ad Worlds

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Ad Worlds Greg Myers
Kod Libristo: 04875875
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, październik 1998
Our world is defined by advertisements. They make us smoke, drink, lose weight, buy things we do not... Cały opis
? points 108 b
185.40
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Merry Adventures of Robin Hood Howard Pyle / Miękka
common.buy 51.77
ARZAK JUAN MARI ARZAK / Twarda
common.buy 204.41
Balancing Your Body Mary Bond / Miękka
common.buy 73.29
Astragal Albertine Sarrazin / Miękka
common.buy 61.02
Comanches Thomas W. Kavanagh / Miękka
common.buy 100.54
Microbial Ecology of Lake Plusssee Ryszard J. Chrost / Miękka
common.buy 497.20
Complementary and Alternative Medicines Sarah Cant / Miękka
common.buy 132.31
Zapowiedź
Accident Nicholas Mosley / Miękka
common.buy 52.28
Bumpa and the Piggies Mike Dewald / Twarda
common.buy 68.67
Tinfoil Sky Cyndi Sand-Eveland / Miękka
common.buy 36.19
Zapowiedź
Clinical Microbiology Michael Laposata / Miękka
common.buy 242.91

Our world is defined by advertisements. They make us smoke, drink, lose weight, buy things we do not need. Of course we see through them - or so we say. So how do advertisments work in today's culture? Ad Worlds is a readable introduction to the ways ads are produced, transmitted and interpreted, drawing on work in cultural studies, discourse analysis and marketing. It argues that advertising is not monolithic, and illustrates the complex and unpredictable effects of ads as they travel through different worlds - the client's, the agency's, and the medium's - before ultimately reaching ours. Challenging the view of advertising as an homogenous and all-powerful institution, Greg Myers focuses on the interactions that shape an ad, its circulation, and the responses to it. With each chapter centred on an analysis of a memorable commercial, the book reveals the author's genuine enjoyment of ads, their ingenuity and excitement.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ad Worlds
Autor Greg Myers
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1998
Liczba stron 264
EAN 9780340700075
ISBN 0340700076
Kod Libristo 04875875
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 408
Wymiary 158 x 236 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo