Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Adoption of Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Adoption of Innovation Alexander Brem
Kod Libristo: 09126174
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, kwiecień 2015
If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the... Cały opis
? points 304 b
516.53
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Dvě století nacionalismu Michal Macháček / Miękka
common.buy 53.18
Byli i bajki. Hrestomatiya po fol'kloristike Alexandr Pryanikov / Miękka
common.buy 398.68
Friendship Bracelets Michele Howath / Miękka
common.buy 55.78
Teach Your Children Well Madeline Levine / Miękka
common.buy 67.65
Zeiglar Rules Willow Love / Twarda
common.buy 133.02
Quick Review of Torts Lawrence Levine / Miękka
common.buy 361.55
Fires of Eternity Edward Beeby / Miękka
common.buy 79.63
Quellen B rgerschaftlichen Engagements Hartmut Rosa / Miękka
common.buy 238.60
Business Matters Richard Haill / Miękka
common.buy 154.07
Jona-Psalm im Rahmen des Jona-Buches Gerke Sedat / Miękka
common.buy 165.45

If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the continuous development of new product and services - become vital for their success. On the other hand, marketing management is influenced by innovation as illustrated by the way social media and Internet have revolutionized the traditional marketing-mix.§§Such linkages between innovation and marketing research need to be much stronger as companies have to convince internal and external stakeholders to achieve successful innovation strategies. This edited volume brings together academics from both innovation and marketing fields to explore the additional value for companies that can be generated with the innovations in marketing and the marketing of innovations. State-of-the-art research output from different perspectives would suit the needs of a researcher as well as the company CEO alike.§

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo