Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Ads to Icons

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Ads to Icons Paul Springer
Kod Libristo: 04139111
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, sierpień 2009
The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 u... Cały opis
? points 88 b
149.66
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Az 5 szeretetnyelv: Egymásra hangolva Gary Chapman / Miękka
common.buy 41.07
Nursing Outcomes Classification (NOC) Sue Moorhead / Miękka
common.buy 331.13
Critical Thinking Toolkit Galen A. Foresman / Miękka
common.buy 127.82
Physics of the Atmosphere and Climate Murry L Salby / Twarda
common.buy 427.65
Modeling Complex Systems Nino Boccara / Twarda
common.buy 469.83
Fairground Ghost Felicity Everett / Twarda
common.buy 53.34
Teaching Little Fingers to Play Broadway Songs Hal Leonard Publishing Corporation / Miękka
common.buy 32.99
International Police Cooperation Frederic Lemieux / Miękka
common.buy 332.03
Menopause in Perspective Philippa Pigache / Miękka
common.buy 37.88
Critical Thinking William Hughes / Miękka
common.buy 411.90
Breach of Trust DiAnn Mills / Miękka
common.buy 64.70
Brief History of The Third Reich Martyn Whittock / Miękka
common.buy 51.34

The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 updated international case studies of new and iconic advertising campaigns, author Paul Springer identifies why they were successful and analyses their contribution to the continued development of advertising. New digital formats analysed include Google's AdSense and AdWords, which reworked their search facility as a revenue-generating advertising service. The growing potential of the Internet as an advertising vehicle is illustrated. This updated new edition includes an online campaign entitled Non Stop Fernando, a campaign that exploits the potential of online film. It also features the new Nike+ case study, which details Nike's third party association with Apple iPod through Nike+ and brought together Apple's digital know-how and music expertise with Nike's industry sector experience. The author shows how traditional media have been revitalised by the adoption of revolutionary approaches to their use, making the resulting adverts more creative and impactful than before. Other campaigns have extended beyond conventional formats, including the first personal SMS text messaging campaign for Cadbury chocolate and Levi's creation of a brand character, Flat Eric, to drive viral communication before the television commercials aired. Finally, the impact on the structure of agencies and job functions is discussed, illustrated by profiles of industry professionals.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ads to Icons
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 368
EAN 9780749456474
ISBN 0749456477
Kod Libristo 04139111
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 752
Wymiary 171 x 240 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo