Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Advances in Advertising Research IX

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advances in Advertising Research IX Verolien Cauberghe
Kod Libristo: 19612533
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertisi... Cały opis
? points 304 b
516.53
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Boots & Roses Myla Jackson / Miękka
common.buy 45.10
Old French Ironwork Edgar B. Frank / Twarda
common.buy 319.34

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ghent (Belgium) in June 2017. The conference gathered more than 160 participants from over 30 countries all over the world.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advances in Advertising Research IX
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2018
Liczba stron 353
EAN 9783658226800
ISBN 3658226803
Kod Libristo 19612533
Waga 606
Wymiary 148 x 210 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo