Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advances in Advertising Research (Vol. III)

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advances in Advertising Research (Vol. III) Tobias Langner
Kod Libristo: 01784439
Wydawnictwo Gabler, czerwiec 2012
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Cały opis
? points 154 b
261.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Secret Life of Words Henry Hitchings / Miękka
common.buy 51.35
Gesellschaftstheorie und Kulturkritik Theodor W. Adorno / Miękka
common.buy 66.91
Dangast Grunes Land am Meer - Meine Heimat Albert Schmoll / Miękka
common.buy 106.20
Tiempo Para Dios REV Eduardo Gonzalez / Miękka
common.buy 31.90
Personenlexikon der Psychotherapie Gerhard Stumm / Twarda
common.buy 747.45
Die Wasserblüte Edward Gorey / Twarda
common.buy 67.31
Rich Media eLearning Jörg Hehl / Miękka
common.buy 320.32
Data-Driven Techniques in Speech Synthesis R.I. Damper / Miękka
common.buy 793.83
Der Teddy und die Tiere Michael Ende / Twarda
common.buy 55.54
Ants, Bikes, and Clocks William Briggs / Miękka
common.buy 298.58
Popular Front and the Progressive Tradition David Blaazer / Twarda
common.buy 546.90
Consumer Generated Content Daniela Engel / Miękka
common.buy 298.58
Ronald Reagan in Hollywood Stephen Vaughn / Twarda
common.buy 502.02

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, the book provides international state-of-the-art research with 32 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network. §

Informacje o książce

Pełna nazwa Advances in Advertising Research (Vol. III)
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 436
EAN 9783834942906
ISBN 3834942901
Kod Libristo 01784439
Wydawnictwo Gabler
Waga 668
Wymiary 213 x 157 x 34
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo