Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Advances in Advertising Research (Vol. IV)

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Advances in Advertising Research (Vol. IV) Micael Dahlén
Kod Libristo: 09372323
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Cały opis
? points 154 b
262.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Gheranda Samhita James Mallinson / Miękka
common.buy 70.55
Two-Word Verb George A. Meyer / Twarda
common.buy 747.41
Abraham Lincoln John George Nicolay / Miękka
common.buy 122.33
We Shall Be Free Uche Ogwo / Miękka
common.buy 96.94
Ethnic China Li / Twarda
common.buy 706.73
Forbidden Fruit Paul Kurtz / Miękka
common.buy 74.95
Looking with Forever Eyes WHELCHEL MARY / Miękka
common.buy 56.86
Raum, Zeit, Architektur Sigfried Giedion / Twarda
common.buy 260.96
Let's Go Shopping Joshua George / Leporelo
common.buy 56.86
Truth The Whole Truth Nothing but the Truth Livi Simon George Livi Livi Shea Caine Dori Dori Mueller Mueller Sweeney Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Of Of Of Of Of Of Of Of / Miękka
common.buy 96.94
Coventry's Blitz David McGrory / Miękka
common.buy 82.95
Juan Rulfo: En Los Ferrocarriles Juan Rulfo / Twarda
common.buy 253.76
Age of Inquiry Robert Clayton Buick / Miękka
common.buy 71.55

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme "The changing roles of advertising". The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advances in Advertising Research (Vol. IV)
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 407
EAN 9783658042165
ISBN 3658042168
Kod Libristo 09372323
Waga 5394
Wymiary 148 x 210 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo