Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Advances in Services Marketing and Management

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advances in Services Marketing and Management Swartz
Kod Libristo: 04687048
Wydawnictwo Emerald Publishing Limited, maj 1996
This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, huma... Cały opis
? points 430 b
732.92
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Piano In The Pyrenees Tony Hawks / Miękka
common.buy 69.65
After the Empire Emmanuel Todd / Miękka
common.buy 151.71
Big Black Penis Shawn Taylor / Miękka
common.buy 57.26
Three By the Sea Mini Grey / Miękka
common.buy 37.97
El burlador de Sevilla Tirso De Molina / Miękka
common.buy 87.04
Holy Ignorance Olivier Roy / Twarda
common.buy 241.67
Prayers for a Planetary Pilgrim Edward Hays / Miękka
common.buy 86.05
Ballparks of North America Michael Benson / Miękka
common.buy 212.58
Broken Promises Robert Tillman / Twarda
common.buy 202.89
Charles Reasoner Nursery Rhymes Pack A of 4 Charles Reasoner / Leporelo
common.buy 116.83
Germaine de Stael in Germany Judith E. Martin / Twarda
common.buy 691.14
Redistribution Recession Casey Mulligan / Twarda
common.buy 411.18
City at Its Limits Daniella Gandolfo / Miękka
common.buy 173.70
Dictionary of Literary Biography, Vol 308 Charles Oliver / Twarda
common.buy 2 615.75

This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, human resources practices and service systems, using theoretical research and the results of empirical studies. This volume concentrates on the effect on information technology on services performance, service quality, new service development, brand loyalty, and fair service. It also covers the relational aspects of services management such as the customer contact, customer-supplier relationships, and the social aspect of customer service loyalty.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advances in Services Marketing and Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1996
Liczba stron 388
EAN 9780762300099
ISBN 0762300094
Kod Libristo 04687048
Waga 719
Wymiary 156 x 234 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo