Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advertising and Consumer Culture Reader

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advertising and Consumer Culture Reader Joseph Turow
Kod Libristo: 06668466
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, kwiecień 2009
We may find ads funny, odd, or even disturbing, but we rarely stop to consider their deeper meaning... Cały opis
? points 503 b
854.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Anatomy of a Book Deal Jim Strader / Miękka
common.buy 56.43
Changing Face of the Law Riddhi Dasgupta / Miękka
common.buy 139.98
Die Reputation Juan Gabriel Vásquez / Twarda
common.buy 90.23
Cadet Gray James M Vesely / Miękka
common.buy 65.60
Economic Lives Viviana Zelizer / Miękka
common.buy 147.86

We may find ads funny, odd, or even disturbing, but we rarely stop to consider their deeper meaning or function within society. What, exactly, does advertising do? How and why do ads influence us? How does the advertising industry influence our media? This book addresses these questions.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo