Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advertising and Reality

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Advertising and Reality Amir Hetsroni
Kod Libristo: 01216201
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, październik 2012
Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an... Cały opis
? points 155 b
265.04
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Psychologie 2. díl Jarmila Kelnarová / Książka
common.buy 32.37
Druhá derivace touhy Člověk duše-vnější Tomáš Sedláček / Twarda
common.buy 49.86
Systémy médií v postmoderním světě Daniel Hallin / Twarda
common.buy 118.74
Jak muži přišli ke svému údu Jaroslav Otčenášek / Twarda
common.buy 35.99
Česká gramatika v kostce Lída Holá / Karta
common.buy 7.33
THE OSTERMAN WEEKEND Robert Ludlum / Książka
common.buy 23.62
Kill Decision Daniel Suarez / Miękka
common.buy 35.28
Girl and Her Pig April Bloomfield / Twarda
common.buy 115.82
Little Grey Men B.B / Miękka
common.buy 42.62
Traces of Guilt Dee Henderson / Miękka
common.buy 56.40
Formal Description Techniques VIII Gregor von Bochmann / Twarda
common.buy 987.27
Biocomposites in Automotive Applications Charles Lu / Miękka
common.buy 559.64

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an extensive study of the way our life is represented in advertising. Leading scholars from different countries, who specialize in marketing communication and media studies, review and analyze different advertising contents and give us a truly cross-cultural view of the matter. Among the contents that are thoroughly discussed throughout the book one finds sexuality, violence, family activities, gender roles, vocations, minorities roles, periodical reconstruction and more. This book provides an up-to-date picture of the way modern life is portrayed in the most popular format of marketing communication worldwide.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advertising and Reality
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 272
EAN 9781441191946
ISBN 1441191941
Kod Libristo 01216201
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 462
Wymiary 154 x 227 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo