Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period John Strachan
Kod Libristo: 02048886
Wydawnictwo Cambridge University Press, grudzień 2007
Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and wid... Cały opis
? points 362 b
614.51
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Hebrejské zkratky Iveta Cermanová / binding.
common.buy 16.94
How To Be Gay David M. Halperin / Miękka
common.buy 112.18
All New X-men Vol. 6: The Ultimate Adventure Brian Michael Bendis / Miękka
common.buy 60.53
geht doch nicht! Gabriele Kirchhoff / Miękka
common.buy 85.86
Chinese Potter Margaret Medley / Miękka
common.buy 114.68
erzieherische Bedeutung der Kulturguter Bruno Bauch / Miękka
common.buy 87.55
Aufbruch nach Utopia Stefan Wolle / Twarda
common.buy 108.39
Computational Intelligence De-Shuang Huang / Miękka
common.buy 439.49
Zapowiedź
English Theatre in Transition James Woodfield / Twarda
common.buy 226.87
Baby Monkey's Bananas Fante version Beverley Burkett / Miękka
common.buy 25.52
Analog Filters in Nanometer CMOS Heimo Uhrmann / Twarda
common.buy 516.18
Matrix Analysis Of Framed Structures James M. Gere / Twarda
common.buy 1 765.48
Tacitus: Histories Book II Tacitus / Twarda
common.buy 718.03

Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and widespread form of brand marketing, would seem a separate world from that of the 'literature' of its time. Yet satirists and parodists were influenced by and responded to advertising, while copywriters borrowed from the wider literary culture, especially through poetical advertisements and comic imitation. This 2007 study to pays sustained attention to the cultural resonance and literary influences of advertising in the late eighteenth and early nineteenth centuries. John Strachan addresses the many ways in which literary figures including George Crabbe, Lord Byron and Charles Dickens responded to the commercial culture around them. With its many fascinating examples of contemporary advertisements read against literary texts, this study combines an intriguing approach to the literary culture of the day with an examination of the cultural impact of its commercial language.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 370
EAN 9780521882149
ISBN 0521882141
Kod Libristo 02048886
Waga 712
Wymiary 162 x 234 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo