Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Advertising Cultures

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Advertising Cultures Sean Nixon
Kod Libristo: 04686088
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, luty 2003
'Nixon's study is a major contribution to the cultural sociology of the new service sector professio... Cały opis
? points 204 b
348.22
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wyprzedaż
PABLO ESCOBAR MY FATHER Juan Pablo Escobar / Miękka
common.buy 57.58
Spoken From The Front Andy McNab / Miękka
common.buy 69.92
Food of Italy Waverley Root / Miękka
common.buy 92.79
Staying healthy from 1 to 100 Dietger Mathias / Miękka
common.buy 217.59
Hemingway's The Dangerous Summer Miriam B. Mandel / Twarda
common.buy 943.55
All the Tea in China Jian Wang / Twarda
common.buy 57.78
Capitalizing Religion Craig Martin / Twarda
common.buy 832.99
Holism and Reductionism in Biology and Ecology Rick C. Looijen / Twarda
common.buy 798.98
Wind in the Willows Kenneth Grahame / Miękka
common.buy 16.94
Störungen der Sprachentwicklung Hannelore Grimm / Miękka
common.buy 115.26
Physics, the Human Adventure Stephen G. Brush / Miękka
common.buy 258.03

'Nixon's study is a major contribution to the cultural sociology of the new service sector professionals and their gendered identities.It's importance lies in it's skilful synthesis of detailed ethnographic research and social theory. This is a genuinely innovative book which reopens cultural debate about advertising and society' - Frank Mort, Professor of Cultural History, University of East London 'Advertising Cultures is a lucid, thorough and highly engaging account of advertising creatives that unlocks two crucial issues for understanding the culture industries: creativity and gender. It marks a major new contribution to the cultural study of economic life' - Don Slater, London School of Economics The economic and cultural role of the 'creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. This new salience is explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures also marks a significant contribution to the study of gender and of commercial cultures through its detailing of the way gender is written into the creative cultures of advertising and into the subjective identities of its key practitioners.

Informacje o książce

Pełna nazwa Advertising Cultures
Autor Sean Nixon
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2003
Liczba stron 184
EAN 9780761961987
ISBN 0761961984
Kod Libristo 04686088
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 314
Wymiary 158 x 235 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo