Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

AdWords i Analytics

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka AdWords i Analytics Krzysztof Marzec
Kod Libristo: 15765816
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN, grudzień 2016
Zajmujesz sie reklama w internecie? Planujesz podwyzszyc swoje kwalifikacje? Chcesz zostac certyfi... Cały opis
? points 46 b
78.13
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Desert Oath Oliver Bowden / Miękka
common.buy 51.65
Harry and Meghan (Revised) Katie Nicholl / Miękka
common.buy 70.91
Jezyk angielski Czasy i formy czasowe Maciej Matasek / Miękka
common.buy 25.27
Mój Bóg miłosierny Olszewski Michał / Twarda
common.buy 24.77
Letters of Matthew Arnold Matthew Arnold / Miękka
common.buy 184.96
Wiggly Worms Holly Duhig / Twarda
common.buy 60.88
BEAR AND HARE SNOW GRAVETT EMILY / Miękka
common.buy 28.88
Glanzlichter der Wissenschaft 2002 Deutscher Hochschulverband / Twarda
common.buy 176.03

Zajmujesz sie reklama w internecie? Planujesz podwyzszyc swoje kwalifikacje? Chcesz zostac certyfikowanym specjalista Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailismy sie, ze kazdy kolejny rok to rok rekordowych wydatkow na reklame w Internecie. Jest taki kawalek tortu - branza SEM - ktory rozwija sie niezwykle dynamicznie i wymaga stalego doksztalcania sie i doskonalenia umiejetnosci. Ksiazka omawia najwazniejsze branzowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przyklady, cwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalaja ugruntowac wiedze i rozszerzyc ja, aby z latwoscia zdac egzaminy przygotowane przez firme Google. Jesli zalezy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi srodkami, ta ksiazka jest dla Ciebie. Tresc pozwoli ugruntowac wiedze potrzebna do zdania nastepujacych egzaminow: Google AdWords - poziom podstawowy Google AdWords - poziom zaawansowany Zakupy Google - poziom zaawansowany Google Analytics - poziom zaawansowany Krzysztof Marzec absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkolen i artykulow z tej tematyki, wykladowca Uniwersytetu Jagiellonskiego oraz Wyzszej Szkoly Europejskiej im. Jozefa Tischnera. Wspolwlasciciel agencji DevaGroup. Pracowal dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje sie w strategiach wykorzystujacych analityke cyfrowa do optymalizacji dzialan. Tomasz Trzoslo Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerow Google AdWords (od 2013 roku). W branzy e-commerce od 2008 roku. Na co dzien prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnic swoim klientom najwyzszy zwrot z inwestycji w reklame. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Wlasciciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wyklady dotyczace e-commerce na Uniwersytecie Jagiellonskim.

Informacje o książce

Pełna nazwa AdWords i Analytics
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 288
EAN 9788301189600
ISBN 8301189606
Kod Libristo 15765816
Waga 478
Wymiary 165 x 235 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo