Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Affordances for Teaching in an International Classroom

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Affordances for Teaching in an International Classroom Gaisch Martina
Kod Libristo: 09527516
This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA... Cały opis
? points 249 b
423.26
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


First Battle of Manassas John J Hennessy / Miękka
common.buy 82.75
City-State Civism in Ancient Athens Thomas L. Dynneson / Twarda
common.buy 555.98
Provokaciya soversheniya prestupleniya Olesya Dmitrieva / Miękka
common.buy 153.25
Lost River, 1 DVD Nico Leunen / DVD
common.buy 56.03
Tree in the Garden and Other Stories Brooks Horsley / Miękka
common.buy 52.14
Measuring Biological Impacts of Nanomaterials Joachim Wegener / Twarda
common.buy 1 024.92
Kinder in Der Schule Heike de Boer / Miękka
common.buy 354.26
Harry B. Smith John Franceschina / Miękka
common.buy 298.92
Scottish Social Democracy Michael Keating / Miękka
common.buy 299.52
Pulpit Themes, Adjumenta Oratoris Sacri F X 1823-1904 Schouppe / Twarda
common.buy 186.55

This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA) during English-medium education in a multilingual university setting (EMEMUS) in Austria. The main aim is to generate a conceptual model grounded in the data that points to the perceptual mechanisms of disciplinary teachers involved in this particular case study. Findings leading to the ICA model suggest that teachers perceive ICA on four analytical levels (at the framing, reacting, appropriating and embracing stage). They were found to appropriate their classroom practices in line with the emergent action possibilities they were able to perceive. The sequential affordance-based perception process largely depended on their subjective grounds for action and reflection, but was also stimulated by the researcher in form of itineraries of transformation. Personal agency coupled with hardened internalised societal patterns and the positivist conception of institutional rules were identified as the biggest defordances in EMEMUS.

Informacje o książce

Pełna nazwa Affordances for Teaching in an International Classroom
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 232
EAN 9783838151496
ISBN 3838151496
Kod Libristo 09527516
Waga 345
Wymiary 152 x 229 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo