Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

After Greenwashing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka After Greenwashing Frances Bowen
Kod Libristo: 02263856
Wydawnictwo Cambridge University Press, maj 2014
Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability... Cały opis
? points 348 b
594.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Coup Indie Boards & Cards / Gra
common.buy 68.64
TOP
Excel VBA Programming For Dummies, 6th Edition Michael Alexander / Miękka
common.buy 144.11
TOP
Dressing the Man Alan Flusser / Twarda
common.buy 161.05
TOP
Fashion Business Manual Fashionary / Twarda
common.buy 139.40
TOP
Spanish B for the IB Diploma Second Edition Mike Thacker / Miękka
common.buy 291.23
TOP
Our World Starter Diane Pinkley / Miękka
common.buy 139.20
Complete ABAP / Twarda
common.buy 358.99
Windows 11 Inside Out Ed Bott / Miękka
common.buy 208.55
As Nature Made Him John Colapinto / Miękka
common.buy 71.35
Indo-Tibetan Buddhism David Snellgrove / Miękka
common.buy 200.63
Stranger Things Field Guide Nadia Bailey / Twarda
common.buy 87.08
Wyprzedaż
Greenwashing / Twarda
common.buy 240.62
After Greenwashing Frances Bowen / Miękka
common.buy 196.73
Greenwash Jed Greer / Miękka
common.buy 166.56
Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Twarda
common.buy 472.24

Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability reports, industry pledges and clean technologies. When are these symbols wasteful corporate spin, and when do they signal authentic environmental improvements? Based on twenty years of research, three rich case studies, a strong theoretical model and a range of practical applications, this book provides the first systematic analysis of the drivers and consequences of symbolic corporate environmentalism. It addresses the indirect cost of companies' symbolic actions and develops a new concept of the 'social energy penalty' - the cost to society when powerful corporate actors limit the social conversation on environmental problems and their solutions. This thoughtful book develops a set of tools for researchers, regulators and managers to separate useful environmental information from empty corporate spin, and will appeal to researchers and students of corporate responsibility, corporate environmental strategy and sustainable business, as well as environmental practitioners.

Informacje o książce

Pełna nazwa After Greenwashing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 310
EAN 9781107034822
ISBN 1107034825
Kod Libristo 02263856
Waga 59
Wymiary 161 x 236 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo