Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

After the Media

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka After the Media Peter Bennett
Kod Libristo: 04359689
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, maj 2011
This provocative text considers the state of media and cultural studies today after the demolition o... Cały opis
? points 162 b
276.70
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Art of My Neighbor Totoro Hayao Miyazaki / Twarda
common.buy 118.05
TOP
Above Top Secret Jim Marrs / Miękka
common.buy 74.75
Ageless Suzanne Somers / Miękka
common.buy 67.94
Food for Rugby Jane Griffin / Miękka
common.buy 67.24
Morality Jonathan Sacks / Twarda
common.buy 92.70
Atheist Delusion Ph.D / Miękka
common.buy 79.97
Zapowiedź
Bali Arthur Cotterell / Miękka
common.buy 82.17
Bible Stories and Religious Classics Philip P. Wells / Miękka
common.buy 229.70
How Children Learn at Home Alan Thomas / Miękka
common.buy 218.57
Commonwealth Caribbean Contract Law Gilbert Kodilinye / Twarda
common.buy 859.29
Chalk Girl Carol O´Connell / Miękka
common.buy 47.09
Bariatric Surgery Complications and Emergencies Daniel M. Herron / Twarda
common.buy 751.15

This provocative text considers the state of media and cultural studies today after the demolition of the traditional media paradigm, and engages with the new, active consumer culture. Media Studies, particularly within schools, has until recently been concerned with mass media and the effects of the media in society and on people. As new media technology has blurred the boundaries between the audience and the media, the status of this area of education is threatened. Whilst some have called for a drastic re-think (Media Studies 2.0), others have called for caution, arguing that the power dynamics of ownership and gatekeeping are left intact. This book uses cultural and technological change as a context for a more forensic exploration of the traditional dependence on the idea of the media as one homogenous unit. It suggests that it would be liberating for students, teachers and academics to depart from such a model and shift the focus to people and how they create culture in this contemporary mediascape .

Informacje o książce

Pełna nazwa After the Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 264
EAN 9780415586832
ISBN 0415586836
Kod Libristo 04359689
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 424
Wymiary 157 x 233 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo