Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6 Athanasios Theocharidis
Kod Libristo: 06825490
Wydawnictwo VDM Verlag, lipiec 2009
The games industry is evolving and expanding very§rapidly. New game hardware platforms from big vend... Cały opis
? points 137 b
233.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Gleanings from God's Acre John Potter Briscoe / Twarda
common.buy 159.86
Harlem on Our Minds Valerie Kinloch / Miękka
common.buy 159.66
Home and Away Dave Bidini / Twarda
common.buy 96.79
Old Formalism Jonathan Holden / Miękka
common.buy 103.58

The games industry is evolving and expanding very§rapidly. New game hardware platforms from big vendors§are frequently released in the hope of further§expanding the market. Niche markets such as the§casual games market are also evolving and expanding§rapidly, with the internet as their primary medium§for presentation and distribution. Dot Red Games Ltd.§(www.dotredgames.com) is a newly formed innovative§game software company§which has been working to develop a new game engine§based on Java 1.6 promoted through the casual§market mentioned above. The engine incorporates all§the latest innovations available through 1.6 Java and§the framework is compatible with all major operating§systems, producing very satisfactory results in terms§of graphic effects capabilities, sound support, speed§and responsiveness. A prototype game was developed on§this framework, which involved the design and§implementation of efficient AI algorithms so as to§create interesting artificials opponent capable of§making decisions in real-time. Such an algorithm was§designed, implemented and tested effectively within§the time constraints of this project, fulfilling the§requirements for high quality gameplay.

Informacje o książce

Pełna nazwa AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 100
EAN 9783639171587
ISBN 3639171586
Kod Libristo 06825490
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 159
Wymiary 152 x 229 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo