Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Airport Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Airport Marketing David Jarach
Kod Libristo: 02408801
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, lipiec 2005
"Airport Marketing" examines the new management vision of airport marketing in the post-September 11... Cały opis
? points 531 b
901.98
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 13-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Já, písnička 1- 4 (zelená) Petr Jánský / Twarda
common.buy 40.27
Kook Peter Heller / Miękka
common.buy 70.98
Short History of Western Performance Space David Wiles / Miękka
common.buy 222.45
Fortitude Hugh / Twarda
common.buy 302.31
Phytotherapie bei Hauterkrankungen Matthias Augustin / Miękka
common.buy 114.66
Jumblecat Archie Kimpton / Miękka
common.buy 28.71
101 Inspirational Quotes for Us Rich Chicks Andree Nicole / Miękka
common.buy 96.71
Habitability and Cosmic Catastrophes Arnold Hanslmeier / Twarda
common.buy 747.33
Wahl, Projektierung Und Betrieb Von Kraftanlagen Friedrich Barth / Miękka
common.buy 238.40
Evaluation of Pretreatments of Biomass for Enzymatic Hydrolysis of Cellulose ational Renewable Energy Laboratory (NREL) / Miękka
common.buy 86.64
Hanukkah in America Dianne Ashton / Twarda
common.buy 151.25
Cultures of Memory in South Asia D. Venkat Rao / Twarda
common.buy 483.09

"Airport Marketing" examines the new management vision of airport marketing in the post-September 11th environment, presenting in-depth analysis of current airport management practices for both aviation and non-aviation-related activities. The 'aviation-related activities' section covers how an airport as a company develops its own marketing relationship with carriers and, in a broader sense, with all actors within the air transport pipeline, with the aim of increasing the number of intermediate clients consistent with its chosen positioning. The 'non-aviation-related' section by contrast, focuses on how best-in-class airports have been developing new powers of attraction to customers in their regions, well beyond the simple concept of airport retailing, by use of the so-called 'commercial airport' model. Finally, the impact of September 11th is shown in terms of increased security measures and the future of the aviation industry as a whole. An analysis of worldwide airport industry is provided in the final chapter. "Airport Marketing" is essential reading for airport managers, government agencies, airlines, consultants, contributors, advisors and sub-contractors to this industry, as well as both undergraduate and graduate level aviation students.

Informacje o książce

Pełna nazwa Airport Marketing
Autor David Jarach
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 154
EAN 9780754640851
ISBN 075464085X
Kod Libristo 02408801
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 452
Wymiary 157 x 242 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo