Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

All Business is Local

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka All Business is Local John Quelch
Kod Libristo: 04432106
Wydawnictwo Penguin Books, luty 2012
What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is t... Cały opis
? points 44 b
74.09
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
All Creatures Great and Small James Herriot / Miękka
common.buy 51.35
Poly(lactic acid) Science and Technology Yoshiharu Kimura / Twarda
common.buy 1 046.74
Leading the Sustainable Organization Tim Galpin / Miękka
common.buy 280.42
All Cheeses Great and Small Alex James / Miękka
common.buy 51.35
Public-Private Partnerships Johan Lamprecht / Miękka
common.buy 354.32
Strategic Foresight Alfred Marcus / Twarda
common.buy 241.53
Experiencing God In A Secular World Ian Stuchbery / Miękka
common.buy 217.90
Geheime Kommandosache "Peenemünde-West" Dietrich Gildenhaar / Twarda
common.buy 62.52
Theater of the Mind Neil Verma / Twarda
common.buy 539.22
From Slave Ship To Freedom Road Julius Lester / Miękka
common.buy 34.79
GI -- 14. Jahrestagung H.-D. Ehrich / Miękka
common.buy 284.81

What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is the age-old concept of 'place' actually the key to success even in today's advanced economy? Marketing experts John Quelch and Katherine Jocz believe that huge opportunities are on offer to marketers and business leaders if they stay focused on the power of locality. In "All Business Is Local", they propose a radically different way of looking at marketing. As society becomes increasingly globalized and obsessed with the virtual world, businesses can easily forget that 'place' is more relevant than ever, and that it remains a major factor in the way we organize our lives. Radically redefining 'place' as a business imperative in the global economy, Quelch and Jocz explore five categories (psychological, physical, virtual, geographical and global) and teach us that just as customers' relationships to places profoundly affect their relationships to businesses, today's companies - large and small - have to be local as well as global in order to succeed.

Informacje o książce

Pełna nazwa All Business is Local
Autor John Quelch
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 256
EAN 9780241961643
ISBN 0241961645
Kod Libristo 04432106
Wydawnictwo Penguin Books
Waga 340
Wymiary 235 x 171 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo