Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Alternative and Mainstream Media

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Alternative and Mainstream Media Linda Jean Kenix
Kod Libristo: 01258057
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, listopad 2011
Historically, alternative media have been viewed as fundamental, albeit at times culturally peripher... Cały opis
? points 381 b
649.79
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Dolphin Readers Level 2: Circles and Squares Rebecca Brooke / Miękka
common.buy 34.64
Emerging Solutions for Future Manufacturing Systems Luis M. Camarinha-Matos / Twarda
common.buy 495.25
Zapowiedź
New Rhetoric of Chaim Perelman Ray D. Dearin / Miękka
common.buy 171.15
Progress in quantitative coronary arteriography Johan H. C. Reiber / Twarda
common.buy 454.29
Empire and Environmental Anxiety James Beattie / Twarda
common.buy 495.25

Historically, alternative media have been viewed as fundamental, albeit at times culturally peripheral, forces in social change. In this book, however, Kenix argues that these media do not uniformly subvert the hierarchies of access that are so central to mainstream media - in fact, their journalistic norms and routines have always been based on the professional standards of the mainstream. Kenix goes on to posit the perception of 'mainstream' and 'alternative' as a misconception. She argues that, although alternative media can - and do - construct distinct alternative communications, they have always existed on the same continuum as the mainstream and the two will continue to converge. Through comparative analysis, this book argues that many alternative and mainstream media are merging to create a continuous spectrum rooted in commercial ideology. Indeed, much of what is now considered alternative media actually draws very little from principles of the independent press, whereas many contemporary mainstream media now use communication techniques more commonly associated with media that do not operate for financial gain. This book puts forward a controversial but convincing argument around the relationship between alternative and mainstream media, drawing on examples from the UK, US, Australia and New Zealand to strengthen and develop the central premise.

Informacje o książce

Pełna nazwa Alternative and Mainstream Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 224
EAN 9781849665209
ISBN 1849665206
Kod Libristo 01258057
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 488
Wymiary 243 x 167 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo