Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper Natalie Barfuss
Kod Libristo: 06884282
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., maj 2008
This is a multi-method case study of a small, localnewspaper, which in the last several years has de... Cały opis
? points 219 b
373.13
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Engineering Design Mooneyan John / Miękka
common.buy 225.53
Verfassungsreform im Einheitsstaat Michael Münter / Miękka
common.buy 354.56
Four Essays on the Economics of Height Martin Hiermeyer / Miękka
common.buy 266.45
Truth About William Shakespeare David Ellis / Twarda
common.buy 353.77
Solo Debut / Miękka
common.buy 126.33
Probiotics Adam S. Kim / Miękka
common.buy 619.92

This is a multi-method case study of a small, localnewspaper, which in the last several years has developed innovativeproduct design changes and experienced an increase in itscirculation. Quantitative and qualitative data were gatheredthrough several phases of research including interviews and asurvey. Several major findings emerged from the study. First, theresults extend application of theory in mass communication andintegrated marketing communication (IMC), particularly the workdone by Philip Meyer, Don Schultz and the Readership Institute atNorthwestern University. Second, this study provides a completepicture of the marketing mix for this newspaper, which extendscurrent literature that addresses only individual aspects. Third,in evaluating these contact points, this study contributes customerinsights specific to not only this newspaper but also to broaderindustrial applications. Fourth, this study provides benchmarkingtools for additional research including a reader behavioral score(RBS) and ranking of RBS-motivating experiences. Fifth, the resultsof this study build the knowledgeof readership with possibleinsight for other small newspapers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 268
EAN 9783836479707
ISBN 3836479702
Kod Libristo 06884282
Waga 363
Wymiary 152 x 229 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo