Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

investigation of service quality in upscale hotels using the critical incident technique

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka investigation of service quality in upscale hotels using the critical incident technique William Gemkow
Kod Libristo: 01642380
Wydawnictwo Grin Publishing, marzec 2011
Research Paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Cały opis
? points 95 b
161.15
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Berliner Platz NEU Margret Rodi / Miękka
common.buy 77.68
Building Natural Language Generation Systems Ehud ReiterRobert Dale / Twarda
common.buy 628.18
Paws for Murder Annie Knox / Miękka
common.buy 36.89
Gendered Realities Patricia Mohammed / Miękka
common.buy 275.34
Glückliche Jahre Erika Tophoven / Twarda
common.buy 92.94
Social Science Microsimulation Klaus G. Troitzsch / Twarda
common.buy 793.83
Rfid F r Bibliotheken Christian Kern / Miękka
common.buy 307.95
die verbesserung von mitteleuropa, roman Oswald Wiener / Twarda
common.buy 85.46

Research Paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: A, University of Brighton (School of Service Management), course: International Hospitality Management, language: English, abstract: During the last years, quality has become crucial factor in the hospitality industry as customers become more demanding and evaluate the received services more critically. §This research papers aims to identify and examine issues of service quality received in upscale hotels using the critical incident technique.§The academic literature, including books, journals and other sources will be critically evaluated with interest to service quality and service failures. The findings are drawn from a survey conducted among students and lecturers.§The results show a range of satisfiers and dissatisfiers relating the service delivery in an upscale hotel. Lastly, conclusion and recommendations for future research are given.

Informacje o książce

Pełna nazwa investigation of service quality in upscale hotels using the critical incident technique
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 56
EAN 9783640844388
ISBN 3640844386
Kod Libristo 01642380
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 86
Wymiary 148 x 210 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo