Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse Magret Jongore
Kod Libristo: 06976267
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2010
This study sort to analyze the linguistic and the extra-linguistic features of the advertising disco... Cały opis
? points 110 b
187.89
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Compendium of Practical Astronomy H. J. Augensen / Miękka
common.buy 262.26
Descriptive Catalogue of the Woods Commonly Employed in This Country for the ... Charles Holtzapffel John Forbes Royle / Twarda
common.buy 150.41
Technoculture and Critical Theory Simon Cooper / Miękka
common.buy 262.66
Dutch Elm Disease Research James L. Sherald / Miękka
common.buy 517.33
About Children and Children-No-Longer Paula Heimann / Miękka
common.buy 238.97
Beyond the Blast Furnace Amit Chatterjee / Twarda
common.buy 3 075.62
Walter Scott / Twarda
common.buy 1 957.89
Omnipotence for the Millions Brook (Assistant Professor of Asian Religion and Philosophy at Northwestern University) Ziporyn / Miękka
common.buy 55.66
Once Around is All You Get James F Lichtman / Miękka
common.buy 59.06
Two Koreas and the United States Wonmo Dong / Miękka
common.buy 220.18
Thoughts on India at aamjanata.com Vidyut Kale / Miękka
common.buy 141.22

This study sort to analyze the linguistic and the extra-linguistic features of the advertising discourse .The major research method opted for was the qualitative survey where the questioner used in soliciting information. The Critical Discourse Analysis was the dominant theoretical framework adopted. This approach emphasizes the analysis of power relations in discourse community. The C.D.A. managed to bring to the fore the components of inter-textuality, mood element, ideological aspect inherent in advertising discourse. Data gathered from the research was analyzed using to a larger extent narratives.The approach qualitative, holistic in approach favours the capturing of the exact words rather turning the findings to wholly statistically form which does not reveal the feelings and some of the unique findings inherent in explanations. The other findings were analysed using tables, graphical illustrations presented in the form of graphs, pie charts, and ven diagrams. The statistical element cannot wholly be ignored for they bring out the exact statistical figures obtained in terms of the sample used.

Informacje o książce

Pełna nazwa Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 92
EAN 9783846527764
Kod Libristo 06976267
Waga 155
Wymiary 150 x 220 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo