Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Anthropology and Mass Communication

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Anthropology and Mass Communication Mark Allen Peterson
Kod Libristo: 04819216
Wydawnictwo Berghahn Books, Incorporated, listopad 2003
Anthropological interest in mass communication and media has exploded in the last two decades, engag... Cały opis
? points 413 b
706.66
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Trichotillomania: Therapist Guide Michael P. Twohig / Miękka
common.buy 358.59
Bolshevik Sexual Forensics Dan Healey / Twarda
common.buy 678.07
Congress and the Politics of National Security David P Auerswald / Twarda
common.buy 572.85
Gagarin Way Gregory Burke / Miękka
common.buy 51.65
Reading William Blake Stephen C. Behrendt / Twarda
common.buy 798.44
Agricultural Markets and Prices Darren Hudson / Twarda
common.buy 507.35

Anthropological interest in mass communication and media has exploded in the last two decades, engaging and challenging the work on the media in mass communications, cultural studies, sociology and other disciplines. This is the first book to offer a systematic overview of the themes, topics and methodologies in the emerging dialogue between anthropologists studying mass communication and media analysts turning to ethnography and cultural analysis. Drawing on dozens of semiotic, ethnographic and cross-cultural studies of mass media, it offers new insights into the analysis of media texts, offers models for the ethnographic study of media production and consumption, and suggests approaches for understanding media in the modern world system. Placing the anthropological study of mass media into historical and interdisciplinary perspectives, this book examines how work in cultural studies, sociology, mass communication and other disciplines has helped shape the re-emerging interest in media by anthropologists. A former Washington D.C. journalist, Mark Allan Peterson is currently Assistant Professor of Anthropology at Miami University, Oxford, Ohio. He has published numerous articles on American, South Asian and Middle Eastern media, and has taught courses on anthropological approaches to media at the American University in Cairo, the University of Hamburg, and Georgetown University.

Informacje o książce

Pełna nazwa Anthropology and Mass Communication
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 340
EAN 9781571812773
ISBN 1571812776
Kod Libristo 04819216
Waga 622
Wymiary 235 x 154 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo