Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Antilogic - Why Businesses Fail While Individuals Succeed

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Antilogic - Why Businesses Fail While Individuals Succeed Bruce McComish
Kod Libristo: 04891672
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, wrzesień 2001
There are many strange phenomena in the world of business and finance. We discover many curious thin... Cały opis
? points 70 b
119.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Allegiant Veronica Roth / Miękka
common.buy 35.20
Acupuncture for New Practitioners John Hamwee / Miękka
common.buy 83.96
Comparative Cognition Edward A Wasserman / Miękka
common.buy 576.46
Nineteenth Century Literature Criticism Gale Group / Twarda
common.buy 2 517.64
Ion Euripides / Miękka
common.buy 150.98
Death by Theory Adrian Praetzellis / Twarda
common.buy 580.47

There are many strange phenomena in the world of business and finance. We discover many curious things, comic and contentious that are not all explained by conventional finance or economic theory rather they follow the rules of antilogic. Financial practitioners have been attempting to quantify, monitor and control financial risk and yet, in spite of modern quantitative analysis and highly sophisticated modelling techniques they are no more successful in this than in the past -- the world of finance and business just doesna t add up. This highly controversial and thought provoking book, written in a light and humorous style will not only entertain but also challenge readers to question conventional wisdom. This book provides a clear look at the antilogic of the business world and financial markets. It describes the background conditions that encourage the creation of antilogic and demonstrates how business personalities generate the antilogic concept. Shows the antilogic created by accountants and looks at the role of cash and makes the discovery that much of antilogic stems from accepting as money, something different which is defined in the book as Vapourcash and Anticash

Informacje o książce

Pełna nazwa Antilogic - Why Businesses Fail While Individuals Succeed
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2001
Liczba stron 244
EAN 9780471494515
ISBN 0471494518
Kod Libristo 04891672
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 492
Wymiary 162 x 233 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo