Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka App Generation Howard Gardner & Katie Davis
Kod Libristo: 02694547
Wydawnictwo Yale University Press, wrzesień 2014
No one has failed to notice that the current generation of youth is deeply - some would say totally... Cały opis
? points 51 b
86.35
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Once Upon A Broken Heart Stephanie Garber / Miękka
common.buy 42.77
TOP
Darth Plagueis: Star Wars Legends James Luceno / Miękka
common.buy 44.37
TOP
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 14 Koyoharu Gotouge / Miękka
common.buy 37.09
TOP
Pokemon Adventures Collector's Edition, Vol. 2 Hidenori Kusaka / Miękka
common.buy 69.20
TOP
Modernist Pizza Francisco Migoya / Twarda
common.buy 1 324.48
TOP
Mensa - Test Your Mind MENSA / Miękka
common.buy 60.53
TOP
World Of Tom Clancy's The Division Ubisoft / Twarda
common.buy 125.25
TOP
Alone at Dawn Lori Longfritz / Miękka
common.buy 69.20
Dessert Person Claire Saffitz / Twarda
common.buy 109.59
Better Brand Health / Twarda
common.buy 126.44
Disappearance of Haruhi Suzumiya (light novel) Nagaru Tanigawa / Miękka
common.buy 55.44
Ulysses James Joyce / Miękka
common.buy 37.89
MoMA Now Ann Temkin / Twarda
common.buy 258.19
Edens Zero 1 Hiro Mashima / Miękka
common.buy 40.28

No one has failed to notice that the current generation of youth is deeply - some would say totally - involved with digital media. Professors Howard Gandner and Katie Davis name today's young people The App Generation, and in this spellbinding book they explore what it means to be "app-dependent" versus "app-enabled" and how life for this generation differs from life before the digital era. Gardner and Davis are concerned with three vital areas of adolescent life: identity, intimacy and imagination. Through innovative research, including interviews with young people, focus groups of those who work with them, and a unique comparison of youthful artistic productions before and after the digital revolution, the authors uncover he drawbacks of apps: they may foreclose a sense of identity, encourage superficial relations with others, and stunt creative imagination. On the other hand, the benefits of apps are equally striking: they can promote a strong sense of identity, allow deep relationships, and stimulate creativity. The challenge is to venture beyond the ways that apps are designed to be used, Gardner and Davis conclude, and they suggest how the power of apps can be a springboard to greater creativity and higher aspirations.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo