Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Art and Advertising

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Art and Advertising Joan Gibbons
Kod Libristo: 01359948
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, maj 2005
Over the past twenty-five years the relationship between art and advertising has become increasingly... Cały opis
? points 113 b
192.09
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Putovanie prírodou collegium / Twarda
common.buy 35.07
Za chalupou špačci dupou Zuzana Šmerglová; Josef Švarc / Twarda
common.buy 11.78
OEkologische OEkonomie Holger Rogall / Miękka
common.buy 355.11
Desiring Divinity M. David Litwa / Twarda
common.buy 869.85
Love Among the Chickens P G Wodehouse / Twarda
common.buy 126.93
Numbers and Counting Sticker Book Roger Priddy / Miękka
common.buy 26.18
Nutrition, Diet and Cancer Sharmila Shankar / Miękka
common.buy 1 027.37
New and Future Developments in Catalysis Steven L Suib / Twarda
common.buy 1 086.83
Fast Food von morgen Verena Großsteinbeck / Miękka
common.buy 331.42
Crossing the Cherokee Lands Vol. # 2 Sylvia Corne Mintz / Miękka
common.buy 72.75
Die letzte Seele Avalons Nadine Hofmann / Miękka
common.buy 57.56
Diary: Confessions Of My Soul Lastrice Robinson / Miękka
common.buy 36.57
Italian Grammar Marcel Danesi / Miękka
common.buy 34.87

Over the past twenty-five years the relationship between art and advertising has become increasingly varied and complex, with artists appropriating the billboards and neon displays of the ad world, and advertising strategies borrowing both the tactics and imagery of contemporary art. This wide-ranging book charts key points of contact, overlap and exchange between the two fields. Joan Gibbons looks at the work of a number of artists from Barbara Kruger, Les Levine and Victor Burgin though to Sylvie Fleurie and Swetlana Heger and at cutting edge advertising campaigns including Benson's Silk Cut, Benetton's Shock of Reality and US agency Wieden and Kennedy's work for Nike. She discusses too the various collaborations and crossovers between art and advertising: the work of artist, director and creative Tony Kaye; adman turned collector Charles Saatchi and the issues of celebrity and branding that surround him; and the endorsement of art by highly branded products such as Absolut Vodka, to show that art and advertising are more mutually enriching than ever.

Informacje o książce

Pełna nazwa Art and Advertising
Autor Joan Gibbons
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2005
Liczba stron 208
EAN 9781850435860
ISBN 1850435863
Kod Libristo 01359948
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 396
Wymiary 129 x 211 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo