Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Kod Libristo: 36551573
Wydawnictwo Springer Nature Switzerland AG, lipiec 2021
This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role o... Cały opis
? points 472 b
809.10
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Twarda
common.buy 173.74
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Miękka
common.buy 134.12
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Miękka
common.buy 334.11
Luxury Marketing Nadine Hennigs / Miękka
common.buy 452.86
Mami, típni to! Michaela Krýslová / Twarda
common.buy 6.63
Plane Crash George Bibel / Twarda
common.buy 152.02
Ergiho príbeh McYntire Brandon / Miękka
common.buy 16.08
Zapowiedź
The Fundamentals of Digital Fashion Marketing Karen E. Edwards / Miękka
common.buy 196.86
Designing Luxury Brands Diana Derval / Twarda
common.buy 455.98
Sustainability in the Textile Industry SUBRAMANIAN S MUTHU / Miękka
common.buy 319.03
Value of Luxury Beata Stepien / Miękka
common.buy 720.22

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement.An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

Informacje o książce

Pełna nazwa Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2021
Liczba stron 448
EAN 9783030703233
ISBN 3030703231
Kod Libristo 36551573
Waga 743
Wymiary 148 x 210 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo