Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Ashgate Research Companion to Fan Cultures

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Ashgate Research Companion to Fan Cultures Andreas Widholm
Kod Libristo: 04783639
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, wrzesień 2014
Fans constitute a very special kind of audience. They have been marginalized, ridiculed and stigmati... Cały opis
? points 471 b
800.31
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Furniture Bible Christophe Pourny / Twarda
common.buy 125.25
Zapowiedź
Crested Geckos Philippe De Vosjoil / Miękka
common.buy 33.30
Adolescent Substance Abuse Yifrah Kaminer / Miękka
common.buy 793.83
Ecological Security Dennis Clark Pirages / Twarda
common.buy 659.39
Extraterrestrials Andre Kukla / Miękka
common.buy 279.53
Comfortable Distance Kenna White / Miękka
common.buy 57.13
Raw Histories Elizabeth Edwards / Miękka
common.buy 237.94
Crusades Professor Benjamin Z. Kedar / Twarda
common.buy 741.17
Bernadette of Lourdes Philip Vann / Twarda
common.buy 114.88
Immobilien-Projektentwicklung im Bestand Karl Alfred Wüstefeld / Miękka
common.buy 336.67

Fans constitute a very special kind of audience. They have been marginalized, ridiculed and stigmatized, yet at the same time they seem to represent the vanguard of new relationships with and within the media. 'Participatory culture' has become the new normative standard. Concepts derived from early fan studies, such as transmedial storytelling and co-creation, are now the standard fare of journalism and marketing text books alike. Indeed, usage of the word fan has become ubiquitous. The Ashgate Research Companion to Fan Cultures problematizes this exaltation of fans and offers a comprehensive examination of the current state of the field. Bringing together the latest international research, it explores the conceptualization of 'the fan' and the significance of relationships between fans and producers, with particular attention to the intersection between online spaces and offline places. The twenty-two chapters of this volume elucidate the key themes of the fan studies vernacular. As the contributing authors draw from recent empirical work around the globe, the book provides fresh insights and innovative angles on the latest developments within fan cultures, both online and offline. Because the volume is specifically set up as companion for researchers, the chapters include recommendations for the further study of fan cultures. As such, it represents an essential reference volume for researchers and scholars in the fields of cultural and media studies, communication, cultural geography and the sociology of culture.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ashgate Research Companion to Fan Cultures
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 320
EAN 9781409455622
ISBN 1409455629
Kod Libristo 04783639
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 844
Wymiary 170 x 251 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo