Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar Fentaye Kassa Hailu
Kod Libristo: 06844300
Wydawnictwo VDM Verlag, sierpień 2011
One important aspect that must be seen and proven is the effort and commitment of the higher educati... Cały opis
? points 137 b
234.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Choroby jater Karel Filip / Miękka
common.buy 30.27
Atlas of Irish History Ruth Dudley Edwards / Miękka
common.buy 168.80
Bone Building, Body Shaping Workout Joyce Vedral / Miękka
common.buy 92.34
Strommarktliberalisierung in OEsterreich Siegfried Pfannhauser / Miękka
common.buy 303.04
Zapowiedź
Die Kunst, von oben zu leben Florian Kronbichler / Twarda
common.buy 109.03
Discovery-Based Learning in the Life Sciences Kathleen Susman / Miękka
common.buy 348.01
Child Exodus From Tibet Birgit van de Wijer / Miękka
common.buy 60.76

One important aspect that must be seen and proven is the effort and commitment of the higher education institutions to review regularly the quality of their services given to the students. It is high time to know the current status and level of service quality in different colleges/faculties/ schools of university of Gondar. The questions about the performance of service quality must be answered. According to some scholars, the strategic success of a service organization depends on its ability to consistently meet or exceed customer service expectations. The aim of this study was to examine perception of service quality, expectation of service quality and service gap from students' perspective using modified SERVQUAL instrument in the five colleges/faculties/ schools in the University of Gondar.It is important that colleges/faculties/ schools measure service quality and use the tools of continuous improvement. Therefore, the outcome of the study will be useful for the management and staffs of colleges/faculties/ schools in higher institutions to continuously improve the service quality. The results of the improvement effort finally will benefit the students as well.

Informacje o książce

Pełna nazwa Assessing Delivery of Service Quality at University of Gondar
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 84
EAN 9783639377354
ISBN 3639377354
Kod Libristo 06844300
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 136
Wymiary 152 x 229 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo