Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Assessing Service Quality in Academic Libraries

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Assessing Service Quality in Academic Libraries Sajeewanie D. Somaratna
Kod Libristo: 06843492
Wydawnictwo VDM Verlag, lipiec 2011
In virtually any field of endeavour today access to information is a pre-requisite for success. Libr... Cały opis
? points 165 b
280.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Bioinformatics / Twarda
common.buy 676.74
World Yearbook of Education 1980 Eric Hoyle / Miękka
common.buy 219.18
Menschenrechte der Frau im Islam Amra Hujdurovic-Serdarevic / Miękka
common.buy 222.08
2.14 Miles of Interstate 91 R D Veitch / Miękka
common.buy 72.55
Staphylococcus Aureus & Coagulase-Negative Staphylococci Maria Maria De Lourdes Ribeiro De Souza Da Cunha / Miękka
common.buy 391.89
Leadership and Conflict Management Styles A Denise Stanley / Miękka
common.buy 234.17
Administrative Office Management Zane K. Quible / Twarda
common.buy 389.39

In virtually any field of endeavour today access to information is a pre-requisite for success. Libraries form the repositories of information with user friendliness as their mission. There is, therefore a need for new ways to evaluate library performance. User satisfaction is an important measure of service quality in libraries. User perceptions about academic libraries seem to have been largely ignored by library management in developing countries. The assessment of service quality from the user perspective provides an important feedback for libraries to assess and improve their services. This book based on a research conducted at the University of Colombo is an attempt to assess the service quality of University libraries from the user perspectives. The book incorporates facts on the theories and applications of service quality models including SERVQUAL, factors affecting service quality, predictors of service quality and the analysis of service quality gaps. The author hopes that the book will help shed light on the important aspect of service quality in academic libraries and prove useful to Librarians, researchers and administrators in the higher education sector.

Informacje o książce

Pełna nazwa Assessing Service Quality in Academic Libraries
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 152
EAN 9783639366822
ISBN 3639366824
Kod Libristo 06843492
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 231
Wymiary 152 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo