Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC Yemane Gidey
Kod Libristo: 06834368
Wydawnictwo VDM Verlag, lipiec 2010
Today, business is conducted in a dynamic environment where every thing is changing rapidly. A succe... Cały opis
? points 137 b
233.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Fault Found Sovie (Paper) H. Hunter / Twarda
common.buy 56.54
Using Action Research to Improve Instruction James L. Kelly / Miękka
common.buy 256.29
Just Enough Italian D.L. Ellis / Miękka
common.buy 54.74
Governance Thomas Streitenberger / Miękka
common.buy 280.03
Post-Ecologist Politics Ingolfur Bl D'uhdorn / Twarda
common.buy 800.31
Vom Lukasbild Zur Pictura-Allegorie Bd. I. (Text) Claudia Andratschke / Miękka
common.buy 600.05
California Seafood Cookbook Isaac Cronin / Twarda
common.buy 102.61

Today, business is conducted in a dynamic environment where every thing is changing rapidly. A successful business is one which influences the speed and direction of the change to make the conditions more conducive for its survival and growth. in order to respond to this fast environmental change and being able to be competent in the face of stiff competition, proper implementation of "Marketing Promotion" contributes unreserved benefits. Promotion keeps the product in the minds of the customer and helps stimulate demand for the product. A carefully planned promotion program contributes to increased efficiency and effectiveness of the overall marketing strategy of the industrial firm. However, manufacturing firms give less emphasis for promotional activities and for the techniques used to devise the promotional budget. This book, therefore, provides a new way of formulating appropriate marketing promotional measures. It is utmost useful for marketing practitioners, experts in marketing fields, manufacturing and engineering firms who are interested on implementing effective marketing promotion for their products, or anyone else.

Informacje o książce

Pełna nazwa Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC
Autor Yemane Gidey
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 88
EAN 9783639270990
ISBN 3639270991
Kod Libristo 06834368
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 154
Wymiary 229 x 155 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo