Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Attribution Modelling in Google Ads and Facebook

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Attribution Modelling in Google Ads and Facebook Himanshu Sharma
Kod Libristo: 21238602
Wydawnictwo Independently Published, styczeń 2019
Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determinin... Cały opis
? points 246 b
420.82
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determining the most effective marketing channels/campaigns for investment at a particular point in time.A lot has been said about attribution modelling over the year

Informacje o książce

Pełna nazwa Attribution Modelling in Google Ads and Facebook
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2019
Liczba stron 468
EAN 9781792911392
ISBN 1792911394
Kod Libristo 21238602
Waga 1279
Wymiary 203 x 254 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo