Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are David McNally
Kod Libristo: 04350116
Wydawnictwo Berrett-Koehler, styczeń 2011
This bestselling work describes how the art and science of brand building is typically identified wi... Cały opis
? points 47 b
80.92
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Why Men Love Bitches Sherry Argov / Miękka
common.buy 53.91
TOP Wyprzedaż
In the Blink of An Eye Walter Murch / Miękka
common.buy 42.90
TOP
JUJUTSU KAISEN OFF CHARACTER GUIDE AKUTAMI GEGE / Miękka
common.buy 59.61
On A Sunbeam Tillie Walden / Twarda
common.buy 115.23
The Virtue of Nationalism Yoram Hazony / Twarda
common.buy 110.83
Modern CMake for C++ / Miękka
common.buy 208.96
Goodnight Hockey Michael Dahl / Leporelo
common.buy 33.90
Zapowiedź
Form Book Borries Schwesinger / Twarda
common.buy 160.74
Healing Springs Nathaniel Altman / Miękka
common.buy 71.21
Bionisch bauen Jan Knippers / Twarda
common.buy 114.93
Sustainable Tourism HAWKINS / Twarda
common.buy 1 046.55
Musical Structure and Design Cedric T. Davie / Miękka
common.buy 117.93
Wild Desert Coloring Book Kenneth J Spengler / Miękka
common.buy 21.50

This bestselling work describes how the art and science of brand building is typically identified with businesses, products, and services, but that personal and professional relationships can also be seen and managed in this very practical and effective light. The authors present "personal brand management" as a real-life professional development tool that creates and reinforces strong, enduring relationships fueled by each individual's core values and beliefs. McNally and Speak show how to conceive, convey, and manage a distinctive, relevant, and consistent personal brand-an accurate reflection of who you really are.This revised edition leverages its past success (brand equity) to take advantage of the increased acceptance of personal brand as a personal and career development framework and for creating a competitive edge. Drawing on eight additional years of research and experience, the authors offer new information emphasizing the importance of relationship alignment; differentiating between a brand and a strong brand, and showing how social networks have impacted the branding process and how to use social networking to build a strong brand.

Informacje o książce

Pełna nazwa Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 168
EAN 9781605098104
ISBN 1605098108
Kod Libristo 04350116
Wydawnictwo Berrett-Koehler
Waga 226
Wymiary 139 x 215 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo