Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Belief in Media

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Belief in Media Ms Mary E. Hess
Kod Libristo: 04679138
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, październik 2004
Most works on media developments and Christianity approach the subject from the perspective of the i... Cały opis
? points 453 b
771.21
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Countdown to Zero Day Kim Zetter / Miękka
common.buy 65.96
Hero Tales And Legends Of The Serbians (1915) M. Petrovitch Woislav / Miękka
common.buy 173.84
Peerless Four Victoria Patterson / Miękka
common.buy 66.85

Most works on media developments and Christianity approach the subject from the perspective of the implications of new media technologies for traditional Christian practices or how churches can use new media to further their goals. The common framework of analysis is a 'given reality' of traditional institutional Christianity and how it interacts with, affects and is affected by media. Media are treated as a separate cultural reality. This book presents, in an accessible form, the new directions that approach the interaction of media and religion from a cultural perspective, and illustrates these new directions by a number of international and intercultural case studies and explorations. Looking at how global media are constructing cultural forms, structures and processes, the authors show how these have become the life out of which individual and social meaning is created and practiced. Examining how individuals create religious meaning by interacting with media of various kinds, crossing boundaries of traditional religious cultures and contemporary media cultures, this book reveals how Christian institutions are also defined in the process of living culturally within their broader media context.

Informacje o książce

Pełna nazwa Belief in Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2004
Liczba stron 268
EAN 9780754638308
ISBN 0754638308
Kod Libristo 04679138
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 660
Wymiary 156 x 234
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo