Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India Sandeep Vij
Kod Libristo: 07138652
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising h... Cały opis
? points 208 b
354.56
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Defining Beauty Ian Jenkins / Twarda
common.buy 137.71
Iota Cycle Russell Lutz / Twarda
common.buy 100.98
Tom's Book Robert Olsen / Miękka
common.buy 136.01
Bewegung & Sport - Trends im Unterricht Erich Frischenschlager / Miękka
common.buy 341.99
Historic English Churches Geoffrey R Sharpe / Twarda
common.buy 828.60
Connecting Children Bhopal / Twarda
common.buy 808.54
Computer-Aided Power Systems Analysis George Kusic / Twarda
common.buy 919.21

Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising has to rise above from just being a source of information. This means that advertisement contents and appeals used need more thinking. The advertising strategies must be based on identifying and anticipating the belief factors regarding advertising and the aspirations of the consumers. The macro goal of advertisers should be to develop messages that can best market their products while building positive attitudes toward advertising. Such attitudes can influence an individual s attitude toward specific advertisements, the brand and ultimately the purchase. People with more favourable attitudes toward advertising in general find specific advertisements more acceptable, informative and enjoyable. To foster positive attitudes, the informative and entertainment value of advertising should be increased. This study also corroborates the view that, to be effective, advertisements should be informative, entertaining and credible. The importance of psychographic variables in determining the attitude toward advertising has been brought to the fore by the study.

Informacje o książce

Pełna nazwa Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India
Autor Sandeep Vij
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 368
EAN 9783659129575
Kod Libristo 07138652
Waga 564
Wymiary 150 x 220 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo