Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Beyond 2.0

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Beyond 2.0 Steve Collins
Kod Libristo: 02383520
Wydawnictwo Equinox Publishing Ltd, maj 2014
Description The music industry, as with most other media forms, is in the middle of a period of enor... Cały opis
? points 91 b
155.53
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Absolute Beginners Noam Lederman / Książka
common.buy 64.53
Brasilien im IBSA-Dialogforum Claudia Liebeswar / Miękka
common.buy 161.75
Kostenfalle Messe? Anja Steinrücken / Miękka
common.buy 621.67
Theaterhandwerk Alan Ayckbourn / Miękka
common.buy 86.08
Laubgewind Jakob Chr. Heer / Miękka
common.buy 211.06
Interactive Theorem Proving Sandrine Blazy / Miękka
common.buy 262.97
USA und der internationale Klimaschutz Jan Hollmann / Miękka
common.buy 168.36
Der Kreis Husum K. Sönnichsen / Miękka
common.buy 104.52

Description The music industry, as with most other media forms, is in the middle of a period of enormous transformation. Digital technologies have empowered producers and consumers of music - traditional ways of making and distributing music are under threat as musicians and their audiences embrace new opportunities, many of which bypass the incumbent middlemen. Whilst it is clear that the music industry is thriving, the traditional recording industry, dominated by a handful of multinational corporations is struggling to stay relevant. The changes are so dramatic that the term "Music 2.0" has become commonly used to delineate old and new business models and approaches. But the demise of the traditional music industry is overstating things - the reality is that (whilst their profits may be diminishing) they still dominate a multi-billion dollar marketplace and exercise unprecedented control over the star-making process. And, of course, they have the resources to be able to reinvent themselves. The actual future of music is a complex and contested one. This book aims to unpack that complexity, map the changes and explain the causes and motivations surrounding an industry undergoing change. It explores the world of popular music from three distinct perspectives. Firstly, it examines the new opportunities available to consumers of music - interrogating how the lines between production and consumption are blurring, creating fans who do much more than just listen to music. Secondly, it draws on interviews with a diverse range of musicians explaining their place in the brave new world and trying to articulate their newly defined roles. Finally, it examines the industry itself, and unpack the responses to current challenges from new and old players alike.

Informacje o książce

Pełna nazwa Beyond 2.0
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 162
EAN 9781845539382
ISBN 1845539389
Kod Libristo 02383520
Waga 244
Wymiary 236 x 157 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo