Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Beyond Listening - Learning the Secret Language of Focus Groups

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Beyond Listening - Learning the Secret Language of  Focus Groups Bonnie Goebert
Kod Libristo: 04890519
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, grudzień 2001
A groundbreaking guide to making one of marketing's most important resources more effective When kid... Cały opis
? points 108 b
183.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Art Of Lego Design Jordan Schwartz / Miękka
common.buy 92.30
Quicksilver Companies Alan Griffiths / Twarda
common.buy 288.60
Our Toxic Legacy Beatrice Trum Hunter / Miękka
common.buy 72.44
New Imperialism Robert Biel / Miękka
common.buy 304.97
In Search of a Lost Avant-Garde Matti Bunzl / Twarda
common.buy 481.40
Ethics in Forensic Science J C Upshaw Downs / Twarda
common.buy 469.03
Britain and European Integation Since 1945 Stephen George / Miękka
common.buy 274.33
Der Zauberer von Oz, 1 DVD Blanche Sewell / DVD
common.buy 30.73
Forgotten Sisterhood Audrey Thomas McCluskey / Twarda
common.buy 295.39

A groundbreaking guide to making one of marketing's most important resources more effective When kids in a Nabisco focus group told researchers that they always separated their Oreos before they ate them, the researchers recommended that the company develop a cookie that couldn't be taken apart. Fortunately, in this case, Nabisco didn't heed the researchers' advice. Each year, companies spend a billion dollars on focus groups designed to ferret out consumer motivation, and, according to expert Bonnie Goebert, in many cases they're throwing their money away. In this fascinating book, Goebert, a highly respected moderator with three decades of experience with focus groups, explains what's wrong with how companies use the information. More importantly, she draws on her own experiences with clients like the New York Times, Tropicana, Maxwell House, Colgate, Maybelline, Lipton, Federal Express, and scores of other prestigious accounts to provide simple clear-cut guidelines on how companies of just about any size can use focus groups to capture the hearts and minds of consumers. Bonnie Goebert (Southampton, NY) heads her own focus group consulting firm.

Informacje o książce

Pełna nazwa Beyond Listening - Learning the Secret Language of Focus Groups
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2001
Liczba stron 240
EAN 9780471395621
ISBN 0471395625
Kod Libristo 04890519
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 522
Wymiary 168 x 236 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo