Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brainfluence

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brainfluence Roger Dooley
Kod Libristo: 04428810
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, grudzień 2011
Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainf... Cały opis
? points 49 b TOP TOP
84.10
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Miękka
common.buy 54.76
TOP
Buy Back Your Time / Twarda
common.buy 86.31
TOP
What Every BODY is Saying Joe Navarro / Miękka
common.buy 72.49
TOP
Factfulness Hans Rosling / Miękka
common.buy 47.55
TOP
Show Your Work! Austin Kleon / Miękka
common.buy 50.16
TOP
How to Solve It Georg Polya / Miękka
common.buy 68.28

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order. Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers Includes ideas for small businesses and non-profits Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brainfluence
Autor Roger Dooley
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 304
EAN 9781118113363
ISBN 1118113365
Kod Libristo 04428810
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 548
Wymiary 161 x 234 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Jujutsu Kaisen 0 Gege Akutami / Miękka
common.buy 42.45
TOP
Defy Me Tahereh Mafi / Miękka
common.buy 39.94
TOP
Crooked Kingdom Collector's Edition Leigh Bardugo / Twarda
common.buy 82.10
TOP
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Twarda
common.buy 257.54
TOP
CEO Excellence Carolyn Dewar / Miękka
common.buy 60.07
TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Miękka
common.buy 74.59
TOP
Morpho: Hands and Feet Michele Lauricella / Miękka
common.buy 55.47
TOP
Fascinate, Revised and Updated Sally Hogshead / Twarda
common.buy 92.62
TOP
Vintage Rolex / Twarda
common.buy 300.70
Bullet Journal Method Ryder Carroll / Twarda
common.buy 74.19
New Strategic Selling Robert Miller / Miękka
common.buy 138.38
Fever King Victoria Lee / Miękka
common.buy 34.94

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo