Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand and I

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brand and I Kevin Green
Kod Libristo: 08868831
Wydawnictwo Legend Press Ltd, grudzień 2013
Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are do... Cały opis
? points 62 b
105.19
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Classic Kata of Shorinji Ryu Leroy Rodrigues / Miękka
common.buy 110.07
Boiled Dinner Juanita Gill-Schoen / Miękka
common.buy 78.66
Er? Maurice Renard / Miękka
common.buy 66.40
Compadres Paul Pumpian / Miękka
common.buy 71.38
Years Gone Bye Lorraine Rocco / Twarda
common.buy 93.92
Climb Patricia Charles-Heathers / Miękka
common.buy 83.05
Born Into Greyworld Kathleen Medina / Miękka
common.buy 87.64
Monkey with the Golden Arm Rick Thomas / Miękka
common.buy 150.36
Hauptstadt Christoph Amendt / Miękka
common.buy 106.18
Das Keto-Prinzip Bruce Fife / Miękka
common.buy 80.36
Dutch Silver J.W. Frederiks / Twarda
common.buy 493.46
Wonder of Grace Halina B. Slowik / Miękka
common.buy 69.49

Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are doing the right thing ... yet you can still be losing volume, share and profit. Textbooks portray the scientific excellence of marketing techniques yet the reality tells a different story. Time, perhaps, for a change? Success lies in understanding the ways brands, their owners, and their users really behave, and managing those even better. This pivotal book tells you how the better management of subjectivity and the day-to-day application of simplicity can change destinies. It shows how realistic approaches to managing brand destinies can reduce waste and improve rewards. Watch as you suddenly get more value out of scarce resources in shorter timeframes. The writer synthesises the experiences of cutting-edge, high-profile teams and enterprises around the world. "The key is in recognising and managing the differences between what is effective and what is subjective. Synergise the two, streamline and simplify, and take the best of what established and emerging media and communication channels can offer you, your business and your brands. Prepare to be challenged and confronted ... but, most of all, get ready for the kinds of successful change this approach can bring." Kevin Green, author

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand and I
Autor Kevin Green
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 210
EAN 9781909878167
ISBN 9781909878167
Kod Libristo 08868831
Wydawnictwo Legend Press Ltd
Waga 481
Wymiary 152 x 229 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo